Het Krochtige Klooster: 7 Realms 8 februari 2014

Beste dorpsbewoners en reizigers,

Na de strubbelingen en ongevallen van de afgelopen weken wil ik graag u allen uitnodigen voor een feestelijke bijeenkomst: het vieren van het oogstfeest van Sint Marana. Het feest zal plaatsvinden in de grote zaal van het klooster. Er zal dans en jolijt zijn, spijzen en dranken, muziek en spelen

Tijdens het evenement is het mogelijk voor de dorpsleiders en andere notabele personen om de biecht af te nemen en mij persoonlijk te spreken. Onderlinge geestelijke vetes zullen recht over worden gesproken. Daarbij: na veler verzoek geef ik ook een enkele keer de geletterden onder u toestemming om enige boeken uit mijn bibliotheek in te zien.

Met Vriendelijke Groet

De Abdes

1512320_10202828452773038_1605906769_n

Praktische informatie:

Het event vindt dus plaats op zaterdag 8 februari bij Fanaat in Enschede. De karakterincheck begint om 13.00 uur. We spelen door tot 22.30.

Tijdens het event zorgen we voor non-alcoholische drankjes (frisdrank, vruchtensap, thee en koffie) en hapjes en natuurlijk een eenvoudige, doch voedzame maaltijd.

De kosten voor het event zijn:

8,50 euro voor Fanaat en Pro Deo leden en mensen met een Xtra card
10 euro voor mensen voor wie dat niet geldt.

Inschrijven kan door het invullen van het formulier op de onderstaande link:

En natuurlijk door je inschrijvingsgeld over te maken naar rekening 40.28.40.615 ten name van Vereniging Fanaat.

Vermeld daar:
• Je eigen naam
• “PC / NPC” (welke van toepassing is)
• “7realms Februari”
• “Xtra card / Fanaat lid / ProDeo lid” (als dat van toepassing is)

We hebben geen directe toegang tot de bankrekening, dus het inschrijvingsgeld moet twee dagen voor het event op de bankrekening staan.

Als je gaat spelen, stuur dan je karakter op naar ons nieuwe e-mail adres sl@7realms.nl

Als mensen willen overnachten na het event, het makkelijkste is om het gewoon even bij het event te posten; er zijn vast wel mensen die een overnachtingsplek willen aanbieden. Als het toch niet lukt, dan kunnen we altijd nog wel iets regelen.

Mochten er nog vragen zijn, mail ze vooral of post ze hieronder.

Tot 8 februari !