De Tumultueuze Tochtige Tombe: Seven Realms 7 Februari 2015

“DAMES EN HEREN!”
Klinkt het luid over het dorpsplein in Dennewold uit de mond van een Gordiaanse Inquisiteur, die met een andere inquisitie-officier en enkele soldaten een paar uur geleden het dorp in zijn gekomen, vanuit de richting van het klooster. De dorpsraad heeft kort ervoor de dorpelingen opgeroepen om te komen luisteren:

10931235_10205731728683572_8245087682995856220_n

“We hebben een zaak waarbij we jullie hulp vereisen. Aan de hand van onze bronnen concluderen wij dat er een tombe is opgerezen aan de rand van het woud bij een dorp van Lauanie; Rowena. Vanwege jullie specifieke ervaring met het exploreren van de tombe die hier bij Dennewold is verschenen, kunnen wij jullie expertise goed gebruiken. Wees gerust, deze tombe lijkt minder ….. duister. De beloning die jullie zouden kunnen krijgen zijn niet-schadelijke en, vanzelfsprekend, niet magische, relikwieën uit de tombe, en de kennis die jullie weten te verzamelen. Het is een reis van drie dagen hiervandaan voor een ervaren woudloper en we vertrekken morgenochtend, dus meldt je uiterlijk vanavond bij mij aan. Jullie kunnen onderweg al proberen het volgende vers te ontcijferen, dit komt uit één van onze kloosterbibliotheken en de herkomst van dit document is waarschijnlijk de tombe nabij Rowena.”

“Soms wenste je meer, een arm om je heen, een glimlach. Dan was niets hetzelfde meer. Maar gelijk wist je, het is niet beter, het gaat fout, het is anders dan het zich voordoet. De nachtegaal in een gouden kooi: voor schoonheid, advies en oplossing gaan ze naar jou toe, maar de verlossing gaat nooit voor jou. Sneeuw onder mijn voet, de wereld schilderend in creerend licht. Je betreedt de weg en verliest jezelf in het verhaal. Dat ben ik, gesloten in de doolhof der realiteit. Breng me weer tot
leven, een slaapliedje, de roep van de ziel en geest die het masker der lichaam scheurt.

En het wordt weer gelijk…..”

————————––oOo—————————-

Dit is de uitnodiging voor het eendaagse evenement van 7realms!
We gaan een ander stukje van de wereld verkennen: een dorp in Lauanie. De Gordiaanse inquisitie is druk bezig om als eerste bij een recentelijk opgerezen tombe aanwezig te zijn en nodigt de capabele mensen uit Dennewold uit om mee te gaan, tezamen met andere dappere helden uit de zeven rijken.

Natuurlijk beseffen we dat niet elk karakter mee durft te gaan met een excursie zoals dit. Indien je geen goede reden voor je karakter kan verzinnen waarom deze mee zou gaan, heb je de mogelijkheid om zelf een nieuw karakter te creeeren die jij vindt passen binnen deze opzet, of nodigen we je uit om te komen NPC-en.
Op deze manier willen wij jullie de ruimte geven om eens wat anders uit te proberen qua karakter, qua speelstijl of qua rol.

————————––oOo—————————-

Informatie:
Wij willen jullie van harte uitnodigingen voor onze Live RolePlaying (LRP) activiteit in Twente, georganiseerd door stichting Fabel in samenwerking met spellenvereniging Fanaat en met theatersportvereniging ProDeo, en gesteund door cultuurkoepel Apollo.
De activiteit is genaamd: “De Tumulteuze Tochtige Tombe”. Dit is de zesde activiteit van 7 Realms.

Datum en tijd:
7 februari.
De karakterincheck begint om 13.00 uur. We spelen door tot 22.30.

Locatie:
De Drakenkelder op de Universiteit Twente, gebouw: Bastille.

Prijs:
13 euro voor Fanaat- en Pro Deoleden, 14 euro voor houders van een Union Card, en 15 euro voor anderen.

Eten en drinken:
Tijdens de gehele activiteit zal er een bar aanwezig zijn waar je snacks en drinken kunt verkrijgen. Hier heb je een tabkaart voor nodig, die (als je deze nog niet hebt) vooraf bij de inschrijving te koop is. Deze tabkaarten blijven in persoonlijk beheer van de speler.
Daarnaast zorgen wij natuurlijk voor een eenvoudige, doch voedzame en heerlijke maaltijd voor de avond.

Overnachten:
Als mensen willen overnachten na het event, is dat het makkelijkste om gewoon even bij dit facebook event te posten; er zijn vast wel mensen die een overnachtingsplek willen aanbieden. Als het toch niet lukt, dan kunnen we altijd nog wel iets regelen.

Inschrijving:
Schrijf je in via deze link:

Hoe vroeger je je inschrijft, hoe meer mogelijkheid de spelleiding heeft om in te gaan op het achtergrondverhaal en persoonlijk plot van jouw PC karakter, of voor de NPCs een karakter aan te passen of te kiezen die past bij jouw speelstijl, persoonlijkheid en voorkeuren (die je aan kan geven op het inschrijfformulier).

Stuur karakters, achtergronden, vragen en wensen op naar ons SL e-mailadres: sl@7realms.nl of vraag het persoonlijk aan Frank, onze karakterbeheerder.
Deze gegevens zouden wij graag vóór het evenement ontvangen om de incheck snel te laten verlopen.

De tijd die IC verstreken is voor je karakter sinds afgelopen evenement, is een week of twee.

-Let op!-
Je online inschrijving is pas bevestigd als het deelnamegeld is overgemaakt op rekening NL28RABO0191836451 t.n.v. Stichting Fabel te Enschede.

Vermeld daarvoor:
• Je eigen naam
• “PC / NPC / Crew” (welke van toepassing is)
• “7realms februari 2015”
• “Unioncard / Fanaat lid / ProDeo lid” (als dat van toepassing is)

Je kan bij je inschrijving ook gelijk een tabkaart aanvragen door 5, 10 of 20 euro extra over te maken
en in de omschrijving “TAB<bedrag>” toe te voegen, dit scheelt tijd bij de incheck.

(Je voor dit facebook event aanmelden is geen officiele inschrijving voor het evenement, maar een goede manier om op de hoogte te blijven!)