7Realms 4-6 Mei 2018: Nachtelijke Nijverheid in de Naburige Natuur

Beste spelers, NPCs en geïnteresseerden,

Wij willen jullie van harte uitnodigingen voor onze 7Realms Live RolePlaying (LRP) activiteit van 4 Mei tot en met 6 Mei op ons vaste terrein in Eibergen, georganiseerd door stichting Fabel in samenwerking met spellenvereniging Fanaat en gesteund door cultuurkoepel Apollo. Dit zal de vijftiende activiteit van 7Realms zijn.

LRP is een kruisvorm van improvisatietheater en rollenspel waarin je zelf een karakter verzint en vervolgens in de huid kruipt van het door jouw verzonnen personage.

Site met meer informatie, regels en verhaal? www.7realms.nl.
Houd ook onze facebook groep in de gaten voor het laatste nieuws!

IC Uitbrief:

Het is rustig in Dennewold als de uitverkoren dorpelingen zich melden in Berkenris voor de politieke besprekingen die Noëlia Co’ward nodig achtte. Boer Henk en zijn neef Henk werken rustig op het platteland terwijl Claire Du’Bois rustig haar spullen klaar zet om in het centrum te verkopen. De Fae die zich net buiten het dorp laten zien zijn lief en behulpzaam, op de enkele Obscuri na, die zijn zoals altijd opzoek naar “Shinies”.

Plotseling zwaait de deur van het landhuis van Melior en Meliora open. Melior stormt naar buiten terwijl Meliora haar best doet hem tegen te houden, tevergeefs lijkt het. De spreekwoordelijke stoom komt uit zijn oren: “Hij zal ons niet weer uit elkaar drijven! Hij zal onze onderdanen niet weer gijzelen en hij zal jou niet weer van mij afnemen!” Hij stuift naar het dorpsplein waar hij al zijn macht aan zal roepen om Dennewold te beschermen, zoals hij dat eeuwen geleden als eens deed met het sluiten van de Necropolis. De grond trilt en een duistere gloed valt over Dennewold…

“Nee Melior! Dit kun je niet zo doen!” Een helder wit licht schijnt van Meliora terwijl ze de geschokte boer Henk aan de kant slaat. Dit licht vermengt zich met het duister van Melior. “Onze onderdanen zullen niet lijden zoals de Ghouls dat hebben gedaan, niet zonder dat ze keuze hebben om zichzelf te verbeteren. Ik verlies jou liever aan Lucius dan dat we deze keuze van hen ontnemen!”
Het licht en het duister vormen gezamelijk één grote bubbel om Dennewold heen en eenieder die bij de rand komt, binnen of buiten de bubbel, voelt het tot diep in zijn botten.
Als ik hier doorheen loop, kan ik niet meer terug.

Na enkele dagen verschijnt de groep die in Berkenris bij de politieke besprekingen waren. Schreeuwend staan ze buiten de bubbel, maar binnen kan niemand ze horen. Dan verschijnt er ineens een Harten 2 in het dorp die een brief afgeeft bij de Burgervader Aran. Dolaan, Gordia en Korinas hebben de oorlog verklaard aan Dennewold, Melior, Meliora, Aran en allen die hen volgen. Naast de Harten 2 verschijnt een Harten Aas, die vertelt dat hij de opdracht heeft gekregen van de Harten Koningin om eenieder te helpen zijn of haar spullen uit Dennewold te halen, mocht de wens er zijn. Langzaam vult het dorp zich met diverse kaarten die diverse huizen in lopen en spullen buiten de bubbel brengen…

Eenmaal buiten de bubbel staat men daar, zonder onderdak, met veel spullen en zonder een idee waar men naartoe moet. De Areni bieden vriendelijk aan om te helpen bij het vervoer terwijl de groep die naar Berkenris is geweest wel een idee heeft waar men naartoe kan gaan…

OC informatie:

Datum en tijd:
Van: Vrijdag 4 Mei 18:00
Tot: Zondag 6 Mei 16:00

– NPC’s en crew die helpen met opbouwen zijn welkom vanaf 12:00. Meld je hier van te voren voor aan via sl@7realms.nl ivm avondeten.
– Inchecken kan vanaf 18:00.
– We gaan ~20:00 daadwerkelijk beginnen.

Locatie:
Scoutingterrein Skoltaro, Oude Needseweg 3, Eibergen.

Overnachten:
We verzoeken deze activiteit aan alle spelers om een (IC of OC) tent mee te nemen. Neem contact op met ons als je geen eigen tent hebt en niet bij iemand anders een plek in een tent kan regelen.
Crew, NPCs en mensen met speciale behoeftes (die daarvoor contact met ons kunnen opnemen), kunnen binnen slapen. Neem dan slaapspullen zoals slaapzak, luchtbed, kussen, of iets in die trend mee.

Prijs:
De standaard prijs is 62,50 voor spelers en 50 voor NPC en crew.
Spelers met een Unioncard of Campuscard krijgen 2,50 korting*
Betaling na 8 April kost 5 euro extra
Dit komt neer op de onderstaande prijzen:

Betaling op of voor 8 April 2018
Speler: 62,50
met Unionkaart: 60
NPC/Crew: 50
Met Unioncard: 50

Betaling na 8 April 2018
Speler: 67,50
met Unioncard: 65
NPC/Crew: 55
Met Unioncard: 55

*De Unioncard is de sport & cultuur kaart van de Universiteit Twente.

Na 30 april sluit de inschrijving, het is in principe dus niet mogelijk je na deze datum in te schrijven of aan de poort een inschrijving te regelen.

Hoe vroeger je je inschrijft, hoe meer mogelijkheid de spelleiding heeft om in te gaan op het achtergrondverhaal en persoonlijk plot van jouw PC karakter, of voor de NPCs een karakter aan te passen of te kiezen die past bij jouw speelstijl, persoonlijkheid en voorkeuren (die je aan kan geven op het inschrijfformulier).

Stuur karakters, achtergronden, vragen en wensen op naar ons SL e-mailadres sl@7realms.nl of vraag het persoonlijk aan Frank, onze karakterbeheerder.
Deze gegevens zouden wij graag vóór de activiteit ontvangen om de incheck snel te laten verlopen.

Schrijf je hier in

Let op!
Je online inschrijving is pas bevestigd als het deelnamegeld is overgemaakt op rekening NL28 RABO 0191 8364 51 t.n.v. Stichting Fabel te Enschede.

Vermeld daarvoor:
• Je eigen naam
• “PC / NPC / Crew” (welke van toepassing is)
• “7realms voorjaar 2018”
• “Unioncard” (als dat van toepassing is)

Je kan bij je inschrijving ook gelijk een tabkaart aanvragen door 5, 10 of 20 euro extra over te maken en in de omschrijving “TAB<bedrag>” toe te voegen, dit scheelt tijd bij de incheck.

Wat krijg je daarvoor?
Natuurlijk krijg je hiervoor deelname aan een geweldige activiteit en de mogelijkheid tot overnachten op locatie. Daarnaast zal er een ontbijt en een avondmaaltijd op zaterdag, alsmede een ontbijt op zondag geregeld worden, in het thema van de setting. Dit is allemaal inbegrepen in de prijs.

Het ontbijt zal om ~10:00 beginnen, en voor tijd-in op zaterdag & zondag richten we ons op ~11:00.

Tijdens het gehele activiteit zal er tevens een bar aanwezig zijn waar je lunch, snacks en dranken kunt verkrijgen**. Hier heb je een tabkaart voor nodig, die contant aan de bar en vooraf bij de inschrijving te koop zijn. Deze tabkaarten zullen in persoonlijk beheer van de speler zijn.

**Het meenemen van eigen drank is niet toegestaan.

Voor de mensen die meehelpen met de opbouw op vrijdag en voor de mensen die op zondag blijven om te helpen met afbouwen zal er avondeten geregeld worden.

Met vriendelijke groet,

Het 7realms SL-team